Power jump

Giorez/bigstockphoto.com

Regularne ćwiczenia są receptą na długowieczność. Dzięki nim można utrzymać ciało w odpowiedniej kondycji. Szczupła sylwetka i lepsze praca narządów wewnętrznych pozwalają cieszyć się życiem w zdrowiu. Najważniejsze, aby ćwiczenia były przyjemnością i dobrą zabawą, a wówczas staną się stałym elementem dnia. Osobom, które lubią taneczne ćwiczenia i skakanie na trampolinie z pewnością przypadnie go gustu power jump, nowa i modna forma ćwiczeń, która w Polsce ciągle jest nowością.

Power jump powstało w Stanach Zjednoczonych, gdzie szybko znalazło tysiące zwolenników. Ćwiczenia, które łączą taniec z zabawą na trampolinie, zapewniają prace wszystkich partii mięśniowych i spalanie mnóstwa kalorii. Godzina treningu power jump to nawet 600 kalorii mniej. Podczas każdych zajęć uczestnicy wykonują żywiołową chorografię opartą na podskokach i wykopach. Intensywne zajęcia poprzedza rozgrzewka na trampolinach, więc niemal cały czas ćwiczy się bez grawitacji.

Power jump może być wzbogacone o serie wzmacniające z wykorzystaniem hantelek lub sztang, dzięki czemu taki trening nie będzie nudny. Są to typowe zajęcia spalające tkankę tłuszczową, dlatego gwarantują doskonałe efekty już po kilku tygodniach systematycznych ćwiczeń. Trening odbywa się w rytm dynamicznej muzyki i pozwalają pracować nad różnymi częściami ciała. Power jump doskonale modeluje i wzmacnia uda, brzuch i pośladki. Szybki wzrost tętna i jego utrzymywania na wyższym poziomie pozwala uzyskiwać najlepsze rezultaty w postaci redukcji dodatkowych kilogramów.

Pożegnaj monotonne ćwiczenia i wybierz się na trening power jump. Przekonasz się, że grawitacja nie jest potrzebna, by wykonywać różne ewolucje, a trampolina to świetna zabawa przy jednoczesnym spalaniu wielu kalorii. A co ważne, ćwiczenia są bezpieczne dla naszych stawów i kręgosłupa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *