Power Combo, czyli pokonywanie własnych barier

Power Combo

Siłownie prześcigają się w ubogaceniu swojej oferty. Ma to na celu przyciągnięcie jak największej liczby ćwiczących. Każdy ma inne upodobania oraz oczekiwania wobec treningu z instruktorem. Coraz częściej wybiera się opcję, podczas której można nabrać kondycji przy jednoczesnym rozciągnięciu mięśni. Efektywność treningu zapewnia wykorzystywanie własnej masy ciała. Zgodnie z tymi zasadami został opracowany trening Power Combo. Trwa on godzinę, w tym czasie wykonuje się ćwiczenia aerobowe, które przeplata się ze stretchingiem. Bardzo ważna w tym wypadku jest racjonalna dieta, dzięki której szybciej zauważymy rezultaty.

Power Combo to intensywne zajęcia, gdzie angażuje się wszystkie partie mięśniowe. Tempo jest wysokie, a przerwy bardzo krótkie, maksymalnie dwudziestosekundowe, dlatego trening zaliczany jest do bardzo męczących. Jednakże ciężka praca na siłowni przynosi efekty w postaci wyrzeźbionego i smukłego ciała. W ciągu miesiąca można już zauważyć, że brzuch jest bardziej płaski, a uda twarde i mocne. Na takich zajęciach łatwo wyrobić sobie kondycję, a z czasem Power Combo zmienia się w styl życia. Przykładem osoby, która pokochała ten sport jest popularna aktorka telewizyjna, Joanna Jabłczyńska. Nic więc dziwnego, że popularność tego treningu stale rośnie. Szczególnie wśród młodych osób, które cierpią z powodu nadwagi. Niemniej przed rozpoczęciem treningu konieczna jest konsultacja z lekarzem, który sprawdzi, czy taka wysoka intensywność będzie dla nas bezpieczna.

Power combo nie jest dla każdego. Potrzebna jest silna motywacja i chęć pokonywania własnych barier. Morderczy trening spodoba się tym, którzy lubią mocno spocić się na sali gimnastycznej. Warto jednak pamiętać, że nie można przesadzić, gdyż skończyć się to może nawet poważną kontuzją. Każdy, nawet osoby bardzo wysportowane, muszą słuchać swojego ciała i dopasowywać ćwiczenia do własnych możliwości.

Najczęściej realizowany jest projekt Power Combo w szesnastotygodniowym okresie, wówczas nie można złamać żadnych zasad treningowych i żywieniowych. Ćwiczy się kilka razy w tygodniu, w zależności od stopnia zaawansowania. Brak konsekwencji oznacza koniec kuracji, również wszelkie postępy w osiągnięciu wymarzonej sylwetki są na bieżąco monitorowane. Trening składa się z naprzemiennych ćwiczeń w wielu powtórzeniach, po kilkanaście lub kilkadziesiąt razy, np. pompki, sprinty w miejscu, skłony. Oprócz utraty zbędnych kilogramów Power Combo korzystnie wpływa na metabolizm oraz samopoczucie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *