Ewa Chodakowska uczy jak ćwiczyć

Tysiące Polek pokochało sport i nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Taka sytuacja związana jest z jedną osobą. Nieznana dotąd szerszemu gronu trenerka fitness, odmieniła oblicze aerobiku. Ewa Chodakowska, bo niej mowa, motywuje i instruuje, w jaki sposób należy ćwiczyć, by schudnąć i cieszyć się własnym ciałem. Z tego powodu od kilku miesięcy panuje moda, by ćwiczyć z Ewą Chodakowską i chwalić się efektami treningów. Trenerka ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Pewne jednak jest, że ćwiczenia przynoszą zadowalające rezultaty, a zainteresowanie aktywnością fizyczną to pozytywne zjawisko społeczne.

Programy treningowe Ewy Chodakowskiej opierają się na połączeniu ćwiczeń kardio z wzmacnianiem mięśni. W związku z tym, że większość z nas nie ma zbyt wiele czasu na aktywność fizyczną, każdy trening trwa około 30 minut. Ćwiczenia nie są skomplikowane, ale bardzo intensywne, co dla początkujących może być barierą. Niemniej w krótkim czasie kondycja ulega poprawie i każdy jest w stanie wykonać serię ćwiczeń. Trening, co bardzo ważne, nie wymaga chodzenia na siłownię. Ćwiczyć można w domu, przy kanapie. Wystarczy tylko silna motywacja do ćwiczeń, by efekty były takie same, jak podczas zajęć z trenerem w klubie.

Najpopularniejszym programem ćwiczeń autorstwa Ewy Chodakowskiej jest „Skalpel”. Trening trwa do 40 minut. Jego zadaniem jest wzmocnienie i ujędrnienie ciała. Za sprawą tych ćwiczeń zmniejszy się też cellulit, warunkiem jest jednak regularność ćwiczeń. „Skalpel” to spokojny program ćwiczeń, który należy wykonywać minimum 3 razy w tygodniu. Bardziej intensywnym zestawem ćwiczeń jest „Killer”. Podczas treningu w szybkim tempie wykonuje się wiele powtórzeń przysiadów, skłonów, wyskoków i brzuszków. Ewa Chodakowska zachęca również do wykonywania trudniejszy ćwiczeń, jak stanie na przedramionach i unoszenie nóg.

Tak jak każdy trening, również zajęcia z Ewą Chodakowską, czy to wykonywane w domu, czy w klubach fitness rozpoczynają się od rozgrzewki, a kończą stretchingiem. A efekty treningów są widoczne już po miesiącu ćwiczeń. Brzuch staje się płaski, ramiona bardziej wyrzeźbione, a nogi smuklejsze. Trening pozytywnie wypływa również na samopoczucie, zapewniając dużą dawkę hormonów szczęścia. Ponadto obniża się poziom cholesterolu oraz usprawnia przemiana materii, dzięki czemu szybciej pozbywamy się toksyn z organizmu. Ważnym efektem jest też ubytek masy ciała, szczególnie tkanki tłuszczowej. Najbardziej widoczne jest to po zmierzeniu obwodów określonych partii ciała.

 

YouTube Preview Image

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *