Jak ćwiczyć z twisterem?

Pandemia spowodowała wiele złego, jednak w każdej sytuacji można dostrzec plusy. Jednym z nich jest to, że wielu ludzi zaczęło o siebie bardziej dbać. Praca zdalna wpłynęła na postrzeganie przez ludzi aktywności fizycznej – w tej chwili jest ona bardzo ważna dla osób, które cały dzień siedzą przez laptopem. Tylko jak ćwiczyć, kiedy siłownie są zamknięte, a w domu brak miejsca na duży sprzęt? Jest na to sposób – wystarczy sięgnąć po twister.

Twister – co to jest?

To niewielki, ale za to świetny przyrząd dla fanów sportu. Wcale nie trzeba drogich ani ogromnych sprzętów, by wzmocnić swój organizm. Dzięki twisterowi można poprawić sylwetkę – pozbyć się znienawidzonych boczków, wymodelować talię oraz wzmocnić mięśnie na brzuchu. Można nim również poprawić kondycję rąk, jeśli posiada się twister z linkami. Sprzęt ten wygląda jak niewielki dysk, jego średnica wynosi około 30 centymetrów. Dzięki niewielkiemu rozmiarowi doskonale sprawdzi się w domu czy na wyjeździe.

Na czym polega ćwiczenie z twisterem?

Twister kładzie się na podłodze, a następnie staje się na nim nogami. Ćwiczy się na nim wykorzystując ruchy obrotowe dysku, wykonując skręty całym tułowiem. Sprzęt wprawia się w ruch dzięki własnym mięśniom, głównie nóg.

Rodzaje twisterów

Jak każdy sprzęt do ćwiczeń, twister można zakupić w różnych wariantach. Niektóre, te tańsze, są dość proste. Przeznaczając odrobinę wyższą kwotę na zakup twistera można jednak stać się posiadaczem sprzętu z wagą, licznikiem kalorii, czasem wykonanego treningu, a nawet linkami, dzięki którym można ćwiczyć również ręce. Najdroższe natomiast posiadają specjalne magnesy bądź wypustki, które dodatkowo mają za zadanie masować podeszwę stóp podczas treningu, co poprawia jego jakość oraz pozytywnie wpływa również na samopoczucie oraz stan psychiczny osoby ćwiczącej. To doskonała akupresura.

Twistery to również doskonała alternatywa dla tych, którzy chcą się trochę poruszać, ale nie lubią sportów o zbyt dużej intensywności. Ponadto jest to sprzęt, który można zabrać ze sobą wszędzie, co bardzo ułatwia utrzymanie systematyczności w ćwiczeniach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.