Trening Tonique

Trening Tonique

fot. Maridav/bigstockphoto.com

Marzy Ci się idealne ciało? Jeśli tak zmień dietę na ubogą w fast foody oraz słodycze oraz zacznij uprawiać sport. Bez połączenia obu tych czynników nie da się mieć pięknej i smukłej sylwetki. Szczupłe uda i płaski brzuch to efekt wielogodzinnych ćwiczeń i wielu wyrzeczeń. Dlatego nie ma na co czekać, już dziś rozpocznij swoją drogę do wymarzonej sylwetki i zdrowego trybu życia.

Najwygodniej i najbezpieczniej dla amatorów jest skorzystać z pomocy trenera personalnego. Nie obawiaj się monotonii – mnogość programów treningowych sprawi, że nigdy nie będziesz się nudzić. Hitem ostatnich miesięcy jest plan, opracowany przez polską trenerkę z Manhattanu Sylwię Wiesenberg. Dwie godziny ćwiczeń pozwalają spalić nawet 1000 kalorii. Chodzi o trening Tonique, przeznaczony jest dla każdej kobiety, która chce mieć smukłe nogi oraz jędrną pupę.

Właściwy trening Tonique poprzedza 4-minutowa rozgrzewka, która polega na balansowaniu nogami w przysiadzie. Nogi muszą być stabilne i ugięte w kolanach. Dzięki temu w krótkim czasie można rozgrzać mięśnie. Po rozgrzewce na każdą z nóg poświęca się aż trzydzieści minut, wykonując różne ćwiczenia w serii nawet 40 powtórzeń. Najpierw jedna noga, potem ćwiczy się na mięśnie ramion, pleców oraz klatki piersiowej i przechodzi się do drugiej nogi. Tonique to przede wszystkim różne wersje skłonów i wyskoków. Trening jest dynamiczny, dlatego szybko spala tłuszcz. Dla zwiększenia efektywności przy niektórych ćwiczeniach wykorzystuje się ciężarki. Jest to ważne np. przy przysiadach, bo hantle dodatkowo angażują do pracy ręce. Trening Tonique uczy wytrwałości oraz koncentracji, by ćwiczenia wykonywać dokładnie, a na rezultaty trzeba czekać kilka tygodni.

Tonique Fitness swoją popularność w USA zawdzięcza prostocie ćwiczeń, gdyż cały trening opiera się przede wszystkim na różnej kombinacji squatów i wykroków. A takie ćwiczenia świetnie kształtują uda, łydki oraz pupę. Trening kończy się żywiołowym rozciąganiem na macie lub tańcem, by tylko lekko uspokoić mocno rozgrzane mięśnie. Najlepsze wyniki w przypadku Tonique uzyska się wykonując cały plan minimum 3 razy w tygodniu. Ważne jest, by podczas treningu skupić się wyłącznie na sportowym celu, a z głowy usunąć wszelkie negatywne myśli, gdyż tylko wtedy można w pełni zapanować nad swoim ciałem. Pozytywne nastawienie zaprocentuje w postaci pozytywnego samopoczucia i przyjemności z wykonywania ćwiczeń. Sylwia Wiesenberg, autorka treningu, zaznacza że jest to trudny i wyczerpujący plan, gdyż na jedną nogą poświecą się ponad 30 minut. To oznacza ból mięśni i spore zmęczenie. Dlatego też motywacja w przypadku Tonique Fitness jest tak ważna. Jednak rezultaty rekompensują cały trud – piękne nogi, umięśniony brzuch i mocne ramiona. O tym śnią kobiety na całym świecie, a trening Tonique jest dla każdego, również dla mężczyzn, którzy poszukują sposobu na wyrzeźbienie różnych partii mięśniowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *