Plany treningowe

Bungee fitness

Różnorodność ćwiczeń sprawia, że regularnie można próbować rozmaitych treningów, by dbać o formę i cieszyć się aktywnością. Modną nowością wśród kobiecych treningów jest Bungee Fitness. Specjalny zestaw ćwiczeń na podwieszonych linach daje mnóstwo korzyści, bo angażuje całe ciało, wzmacnia mięśnie i spala wiele kalorii.

Ćwiczenia ze skakanką

Skakanie na skakance to najlepsza zabawa z dzieciństwa. Szczególnie dziewczynki potrafią godzinami podskakiwać w rytm wyliczanki. Ten niepozorny sprzęt może stać się najlepszą, domową maszyną do treningu kardio. Regularne sesje ze skakanką zapewnią kondycję i mnóstwo spalonych kalorii. To proste i tanie narzędzie dla każdego, dlatego ze skakanki często korzystają bokserzy i inni sportowcy, gdyż

Power walking

Power walking to sport dla osób, które nie lubią bądź nie mogą biegać, a chciałyby być w formie i trochę schudnąć. Polecany jest też jako końcowy etap rehabilitacji.

Aqua zumba – trening taneczny w wodzie

Zumba jest znana już od lat 90. XX wieku. Łączy w sobie elementy tańca, treningu cardio i treningu siłowego. Niedawno popularność zaczęła zdobywać nowa forma zumby – na basenie.

Kalistenika i street workout

Kalistenika to trening z masą własnego ciała. Od kilku lat ta forma ćwiczeń ponownie cieszy się dużym zainteresowaniem, gdyż pozwala zbudować pięknie umięśnioną sylwetkę i robi wrażenia na innych. Warto wiedzieć, że słowo kalistenika wywodzi się od starogreckich słów kallos i sthenos. Kallos czyli piękno, sthenos – siła.

Sporty zimowe dla początkujących

Aktywność fizyczna na świeżym powietrzu także zimą sprawia mnóstwo frajdy. Osoby, które dopiero zaczynają poznawać sporty zimowe, powinny swoją przygodę rozpocząć od małych kroków, aby z czasem uprawiać różne dyscypliny z większą intensywnością.

Power jump

Osobom, które lubią taneczne ćwiczenia i skakanie na trampolinie, z pewnością przypadnie go gustu power jump, nowa i modna forma ćwiczeń, która w Polsce ciągle jest nowością.

Ćwiczenia na stepperze

Receptą na utrzymanie szczupłej sylwetki są regularne ćwiczenia. Nie zawsze mamy jednak możliwość, by ćwiczyć pod okiem trenera w klubie fitness. Wówczas z pomocą przychodzą proste ćwiczenia, które można wykonać w domu. Przyrządem, który idealnie się do tego nadaje jest niepozorny stepper. Łatwe ćwiczenia umożliwią spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej oraz jednocześnie pomogą ujędrnić uda i

Ogólnorozwojowy plan treningu na siłowni

Jak ważne jest regularne uprawianie ćwiczeń każdy wie. Tylko dzięki aktywności fizycznej połączonej ze zbilansowaną dietą można utrzymać zdrowie na długie lata. Najnowsza piramida żywieniowa uwzględnia systematyczne ćwiczenia jako spójny element wszystkich posiłków. Dlatego nie ma na co czekać i już dziś warto rozpocząć swoją przygodę z aktywnością fizyczną. Optymalny plan treningowy, który pozwoli właściwie

Zestaw ćwiczeń na mocne nogi

Ćwiczenia nóg, podobnie jak trening innych partii mięśniowych, należy poprzedzić rozgrzewką. Pozwoli to na zwiększenie efektywności ćwiczeń, przygotowanie mięśni, stawów i więzadeł do intensywnej pracy i uniknięcie kontuzji. Jak trenować, by wzmocnić mięśnie nóg i pięknie je wyrzeźbić?