Plany treningowe

Power jump

Regularne ćwiczenia są receptą na długowieczność. Dzięki nim można utrzymać ciało w odpowiedniej kondycji. Szczupła sylwetka i lepsze praca narządów wewnętrznych pozwalają cieszyć się życiem w zdrowiu. Najważniejsze, aby ćwiczenia były przyjemnością i dobrą zabawą, a wówczas staną się stałym elementem dnia. Osobom, które lubią taneczne ćwiczenia i skakanie na trampolinie z pewnością przypadnie go

Ćwiczenia na stepperze

Receptą na utrzymanie szczupłej sylwetki są regularne ćwiczenia. Nie zawsze mamy jednak możliwość, by ćwiczyć pod okiem trenera w klubie fitness. Wówczas z pomocą przychodzą proste ćwiczenia, które można wykonać w domu. Przyrządem, który idealnie się do tego nadaje jest niepozorny stepper. Łatwe ćwiczenia umożliwią spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej oraz jednocześnie pomogą ujędrnić uda i

Ogólnorozwojowy plan treningu na siłowni

Jak ważne jest regularne uprawianie ćwiczeń każdy wie. Tylko dzięki aktywności fizycznej połączonej ze zbilansowaną dietą można utrzymać zdrowie na długie lata. Najnowsza piramida żywieniowa uwzględnia systematyczne ćwiczenia jako spójny element wszystkich posiłków. Dlatego nie ma na co czekać i już dziś warto rozpocząć swoją przygodę z aktywnością fizyczną. Optymalny plan treningowy, który pozwoli właściwie

Zestaw ćwiczeń na mocne nogi

Ćwiczenia nóg, podobnie jak trening innych partii mięśniowych, należy poprzedzić rozgrzewką. Pozwoli to na zwiększenie efektywności ćwiczeń, przygotowanie mięśni, stawów i więzadeł do intensywnej pracy i uniknięcie kontuzji. Jak trenować, by wzmocnić mięśnie nóg i pięknie je wyrzeźbić?

Ćwiczenia na masę mięśniową

Osoby chcące zwiększyć swoją tkankę mięśniową powinny zainteresować się treningiem przy użyciu hantli i sztang, gdyż tego rodzaju ćwiczenia mogą okazać się najbardziej efektywne. W porównaniu do ćwiczeń na maszynach angażują więcej partii mięśniowej i przynoszą lepsze rezultaty. W jaki sposób ćwiczyć, by powiększyć swoją masę mięśniową?

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Pięknie wyrzeźbiony brzuch to marzenie wielu ćwiczących osób – zarówno panów, jak i pań. Przysłowiowy „sześciopak” z dumą można zaprezentować na plaży, ale mocne mięśnie brzucha to też istotna stabilizacja i ochrona naszego kręgosłupa. Jak prawidłowo ćwiczyć te partie i które z ćwiczeń są najskuteczniejsze w walce z przysłowiową oponką?

Ćwiczenia na zgrabne uda

Zbliża się czas krótkich szortów i spódniczek, a to determinuje nas do zadbania o sylwetkę. Pięknie wyrzeźbione ciało wymaga jednak mnóstwa wyrzeczeń i ciężkiej pracy, zarówno na siłowni, jak i poza nią, bo pokusy czyhają na każdym kroku. Latem częściej pokazujemy nogi, a największą bolączką tysięcy kobiet są zbyt pełne uda.

Aerobic – plan treningu

Aktywność fizyczna jest ważna, a świadomość społeczna na ten temat stale rośnie. Widać to po zainteresowaniu bieganiem oraz fitnessem. Dzięki różnorodnym odmianom sportu każdy może wybrać to, co lubi najbardziej – ćwiczenia siłowe, taniec, rozciąganie. Kompleksowe efekty przyniesie jednak regularność. Godzinny trening trzy razy w tygodniu to minimum. Co jednak zrobić, gdy brakuje czasu? Ćwiczyć

Trening na siłowni dla początkujących

Najtrudniejsze są początki – głosi stare powiedzenie i sprawdza się ono w wielu sytuacjach. Nie inaczej jest, gdy zamierzamy się zapisać się na siłownię. Obawy przed pierwszym treningiem bywają paraliżujące, dlatego decyzja o ostatecznym rozpoczęciu ćwiczeń często jest długo odwlekana. Nie ma jednak czego się bać. Małymi krokami osiągniesz sukces, tracąc zbędne kilogramy, budując masę

Jak przygotować się do maratonu?

Bieganie staje się coraz modniejsze. Poranny czy wieczorny jogging staje się zdrowym nawykiem. Biega każdy, bez względu na wiek. Dzięki aktywności fizycznej gwarantujemy sobie lepsze samopoczucie, szczupłą sylwetkę i zdrowie na długie lata. Regularne bieganie to recepta na długowieczność. Sport szybko wchodzi w krew i z czasem codzienny jogging to za mało. Kolejnym krokiem w