Napoje izotoniczne

Każdy wysiłek fizyczny powoduje utratę sporej ilości wody z organizmu, którą trzeba szybko uzupełnić. Poza wodą konieczne jest także dostarczenie składników mineralnych takich jak sód, chlor, potas magnez oraz wapń, które także są wypacane podczas treningu. Popularnym rozwiązaniem na niedobory jest picie napojów izotonicznych, które świetnie nawadniają

Najczęstsze błędy biegaczy

Bieganie to dobry sposób na zgubienie zbędnych kilogramów oraz poprawienie kondycji. Nic więc dziwnego, że tak dużo osób stara się regularnie uprawiać jogging. Jednak na początku wielu biegaczy popełnia błędy, która mogą mocno zniechęcić do uprawiania tego sportu. Jak zatem rozpocząć bieganie, aby sprawiało ono najwięcej przyjemności?

Treningi a posiłki

Jeżeli pragniesz, by wysiłek, jaki wkładasz w trening, przyniósł oczekiwane rezultaty, należy przygotować także odpowiednią dietę. Sukces często zależy od tego, czy jest zbilansowana i dobrana do potrzeb trenującego. Dzięki temu organizmowi dostarcza się niezbędne wartości odżywcze.

Letnie treningi

O formę dba się bez względu na warunki pogodowe. Ćwiczyć można zarówno w deszczu, jak i przy palącym słońcu. Ta druga sytuacja wymaga jednak odpowiedniego przygotowania, bo wysokie temperatury mogą być niebezpieczne dla zdrowia i doprowadzić do przegrzania organizmu.

Opaski fitness – czy warto, jak wybrać?

Zdrowy styl życia oznacza regularne treningi i zbilansowaną dietę. W celu optymalizacji rezultatów coraz więcej aktywnych osób decyduje się zainwestować pieniądze w specjalne opaski do ćwiczeń. Ten elektroniczny gadżet pozwala monitorować efektywność każdego treningu, a to umożliwia lepsze dopasowanie ćwiczeń do naszych potrzeb.

Dlaczego brzuszki są nieskuteczne?

Płaski brzuch to marzenie większości z nas. Jednak uzyskanie efektu zarysowanych mięśni wymaga ciężkiej pracy. Niezbędne jest połączenie ćwiczeń i odpowiedniej diety. Osoby, który zaczynają dietę i pracę nad płaskim brzuchem, najczęściej decydują się na wykonywanie popularnych brzuszków. Okazuje się jednak, że są one nieskuteczne.

Power jump

Osobom, które lubią taneczne ćwiczenia i skakanie na trampolinie, z pewnością przypadnie go gustu power jump, nowa i modna forma ćwiczeń, która w Polsce ciągle jest nowością.

Jak wyrzeźbić sylwetkę?

Uzyskanie pięknej sylwetki często kojarzy się nam z godzinami spędzonymi na ciężkich i mozolnych ćwiczeniach na siłowni oraz restrykcyjną dietą. Tymczasem, aby mieć piękne wyrzeźbione ciało, wystarczy zmienić tryb życia, zacząć zdrowo jeść i aktywnie spędzać czas. Trening pozwoli na zrzucenie zbędnych kilogramów i uzyskanie pięknego ciała,

Jak pogodzić aktywność fizyczną z codziennymi obowiązkami?

W czasach, gdy większość z nas żyje szybko i nie może nadążyć z codziennymi obowiązkami, trudno znaleźć wolną godzinę na jogging czy fitness. Jak zatem pogodzić aktywność fizyczną z codziennymi obowiązkami? Podstawą jest dobra organizacja czasu oraz przede wszystkim silna motywacja.

Jak się nie odchudzać? Błędy dotyczące diety i ćwiczeń

Szukając informacji o dietach, można znaleźć ich tysiące. Zapewniają nam piękne smukłe ciało, walory zdrowotne, poprawę kondycji, samopoczucia. Tylko jak jest naprawdę? Czy dieta 500 kalorii zapewni szybkie i efektywne odchudzanie? Czy wysiłek fizyczny zawsze poprawi sylwetkę? Czego się wystrzegać przy planowaniu i wprowadzaniu w życie diety?